یادداشت های یک شیزو

یگانه تفاوت شما با دیوانگان در این است که آنها در اقلیت اند

یادداشت های یک شیزو

یگانه تفاوت شما با دیوانگان در این است که آنها در اقلیت اند

حیات خلوت روحت کجاست ؟

نامت را در هیچ یک از شعرهایم

نمی نویسم

از تو

با هیچ کس

حتی در لفافه

حرف نمی زنم

در جمع ، با تو چون غریبه سخن می گویم

از رسوایی می ترسم

پنهانی به دیدارم بیا

همچنان پذیرای تو خواهم بود

در حیات خلوت روحم

که مخصوص ملاقات های خصوصی است


(حافظ موسوی)

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:32 http://metan.ir/ad/redirect.php?type=4&ad=248&pubid=1044

یه سر بزن

هان ؟

سارا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 21:07 http://sarahhhh.blogfa.com

مثل همیشه عالی بود

سمفونی باران پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:36

حیاتِ خلوتِ روحم دو چشم روشن توست...

بسی بردم لذت فراوان

هما جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:53

من توو ایوون روحم با معشوقم ملاقات میکنم ... بذار همسایه ها ببینن...باکی نیست!


نوشته ام به دل شعر های غیر مجاز
که دوست دارمت ای آشنای غیر مجاز
هوا بد است بکش شیشه ی حسادت را
که دور باشد از اینجا هوای غیر مجاز
به کوچه پا نگذاریم تا نفرمایند
جدا شوند زهم این دوتای غیر مجاز!
(نجمه زارع)

چقدر دلنشین بود شعر نجمه زارع
بهتره منم یکی از شعرایی که ازش دوست دارم رو اینجا بنویسم :

تو نیستی و این در و دیوار هیچ‌وقت...
غیر از تو من به هیچ‌کس انگار هیچ‌وقت...

این‌جا دلم برای تو هِی شور می‌زند
از خود مواظبت کن و نگذار هیچ‌وقت...

اخبار گفت شهر شما امن و راحت است
من باورم نمی‌شود، اخبار هیچ‌وقت...

حیفند روزهای جوانی، نمی‌شوند
این روزها دو مرتبه تکرار هیچ‌وقت

من نیستم بیا و فراموش کن مرا
کی بوده‌ام برات سزاوار؟... هیچ‌وقت!

بگذار من شکسته شوم تو صبور باش
جوری بمان همیشه که انگار هیچ‌وقت...

متین شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:32 http://gahnevesht-matin.blogfa.com


منشی‌ات : اقا امروز همه ملاقاتاشونو کنسل کردن !

ـــ

و این امروز شاید چند ساله دیگه هم ادامه داشته باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد